Από 18/03/14 μεταφερθήκαμε στο profitesbet.blogspot.gr!!Σας περιμένουμε όλους στο νέο μας blog με στόχο να γίνει το καθημερινό στοιχηματικό σας στέκι. Stay tuned.....!!


powered by Agones.gr - Stoixima

Επιμονή στη ΚΠΡ......!!!

   Καλησπέρα φίλοι μου και από εμένα...Σάββατο σήμερα με μεγάλο κουπόνι που θέλει μεγάλη προσοχή όμως.Εγώ για άλλη μια φόρα θα κινηθώ σε 4 over προϊστορίας με απόδοση 8.47goalbet...Πάμε να τα δούμε.....
  Τα δυο πρώτα ματσάκια έρχονται από τη Γερμανία στις αναμετρήσεις των Μαιντζ-Χοφενχαιμ και Σαλκε-Αουγκσμπουργκ.Όπως είπαμε και παραπάνω δεν θα κάνω μεγάλη ανάλυση στα σημερινά παιχνίδια γιατί κινούμαι σε παιχνίδια με φοβερές προϊστορίες.Το μόνο που θα σας αναφέρω είναι ότι μέχρι τώρα σε 7 αγωνιστικές η Μαιντζ μετράει 5 over, η  Χοφενχαιμ μετράει 7 στα 7 over, η Σαλκε μετράει 5over και η Αουγκσμπουργκ μετράει επίσης 5 over.Γι αυτό το λόγο λοιπόν δεν έχω παρά να ακολουθήσω αυτά τα δυο over.
  Τα άλλα δυο ματσάκια έρχονται από την Αγγλία με τις αναμετρήσεις των Κπρ-Μπαρνσλει και την αναμέτρηση από την Κονφερανς της Αγγλίας Χαιντ-Μπρειντρι Ταουν.Η Κπρ φίλοι μου είναι η ομάδα που μας στέρησε την προηγούμενη εβδομάδα ένα αρκετά καλό ταμείο.Φέτος σε 9 αγωνιστικές μετράει 8 under και 1 over όμως πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να σπάσει το ρόδι και να μας πληρώσει το over.Όσον αφορά τώρα τη Χαιντ πιστεύω ότι θα δούμε ένα ανοιχτό παιχνίδι και ότι επιτέλους ήρθε η ώρα οι γηπεδούχοι να σπρώξουν την μπάλα στα δίχτυα.Για το λόγο αυτό και επειδή οι γηπεδούχοι έχουν δεχτεί σε 12 αγωνιστικές 29 γκολ δεν έχω λόγο ώστε να μην ακολουθήσω το over με απόδοση 1.80goalbet.....Αυτά λοιπόν φίλοι μου για σήμερα...Ελπίζω να βγάλουμε το απόλυτο στα σημεία και να πάμε στο ταμείο....

 Μαιντζ-Χοφενχαιμ           over    1.70goalbet....
 Σαλκε-Αουγκσμπουργκ   over   1.73goalbet....
 Κπρ-Μπαρνσλει              over     1.60goalbet....
 Χαιντ-Μπρειντρι Ταουν    over   1.80goalbet....


                                                                                       ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ....!!!!!!!!!!