Από 18/03/14 μεταφερθήκαμε στο profitesbet.blogspot.gr!!Σας περιμένουμε όλους στο νέο μας blog με στόχο να γίνει το καθημερινό στοιχηματικό σας στέκι. Stay tuned.....!!


powered by Agones.gr - Stoixima

Με την ίδια συνταγή των over......!!!!!!

   Καλησπέρα φιλαράκια μου....Σάββατο σήμερα αδέρφια μου και όπως κάθε Σάββατο θα ασχοληθούμε με την αγαπημένη μας Αγγλία..Από τις λίγες φορές σήμερα που θα προτείνουμε τέσσερα παιχνιδάκια και θα τα βάλουμε σε σύστημα 3-4 ώστε να έχουμε περισσότερες πιθανότητες κέρδους.
   Πάμε λοιπόν φίλοι μου με τη συνταγή της Τρίτης και με τέσσερα over από την δεύτερη κατηγορία της Αγγλίας.Πάμε λοιπόν να δούμε τα τέσσερα ματσάκια από σήμερα...Ακρινγκτον-Μπερτον,,, Γουικομ-Σαουθεντ,,, Γουιμπλεντον-Φλιτγουντ Ταουν,,, Μορκαμ-Πλιμουθ 
    Όπως σας είπα τις προάλλες έτσι και σήμερα τα παιχνίδια που προτείνω έχουν να κάνουν με ομάδες με μεγάλη ευχέρεια στο σκοράρισμα και πολύ επιρρεπής στο λάθος στα αμυντικά τους καθήκοντα.Επίσης όπως σας έχω ξαναπεί η Αγγλία είναι η αγαπημένη μου χώρα στοιχηματικά γιατί ανά πάσα στιγμή τα παιχνίδια γίνονται over.Αυτά φίλοι μου σήμερα ελπίζω να σκίσουν τα δίχτυα οι Άγγλοι και να στείλουν εμάς στο ταμείο.....


  Ακρινγκτον-Μπερτον    over 1,85goalbet....
  Γουικομ-Σαουθεντ       over  2,10goalbet....
  Γουιμπλεντον-Φλιτγουντ Ταουν  over 1,90goalbet....
  Μορκαμ-Πλιμουθ      over  2,20goalbet.......
                                                                          Με σύστημα 3-4     ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ:16,23