Από 18/03/14 μεταφερθήκαμε στο profitesbet.blogspot.gr!!Σας περιμένουμε όλους στο νέο μας blog με στόχο να γίνει το καθημερινό στοιχηματικό σας στέκι. Stay tuned.....!!


powered by Agones.gr - Stoixima

Να σκίσουμε τα δίχτυα στη πρεμιέρα....

   Καλημέρα και καλό σαββατοκύριακο...Δεν πήγαμε καλά φίλοι μου εχθές αφού αστοχήσαμε με 0 στα 2 παιχνίδια....Δεν πτοούμαστε όμως αδέρφια μου και πάμε σήμερα δυνατά για άλλη μια φορά να σκίσουμε τα δίχτυα της Αγγλίας πλέον,μιας και έχουμε πρεμιέρα...Τρία παιχνιδάκια θα προτείνουμε για σήμερα όλα από την Αγγλία φίλοι μου..Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε...
Πρώτο παιχνιδάκι για σήμερα φίλοι μου είναι το Μπέρμιγχαμ-Γουότφορντ. Δύσκολο το κλήμα για τη γηπεδούχο ομάδα αφού υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα στα διοικητικά τους..Λίγες προσθήκες και όχι πολύ σημαντικές...Όσο για τη φιλοξενούμενη τώρα η οποία είναι σε πολύ πιο καλή μοίρα αφού έκανε αρκετές προσθήκες και θα κυνηγήσει και πάλι την άνοδο που έχασε πέρυσι στο τσακ .Φούλ επιθετικές και οι δύο ομάδες για αυτό φίλοι μου προτείνω overaki σε απόδοση 1.95 goalbet..

  •    Δεύτερο ματσάκι για σήμερα αδέρφια μου το Νοτινχαμ-Χαντερσφιλντ ..Ώρα για άνοδο δήλωσαν στη Νοτιγχαμ αφού έριξαν πολύ (παραααά) στις μεταγραφές..Όσο για τη φιλοξενούμενη ομάδα τώρα στόχος του προπονητής είναι το εύκολο σκοράρισμα και αυτό δούλεψε στη προετοιμασία και το κατάφερε πολύ καλά...Ο λόγος που προτείνω του overaki σε απόδοση 2.05 goalbet είναι αυτός και επίσης η προϊστορία των δύο τελευταίων ετών...

   Τρίτο και τελευταίο παιχνιδάκι για σήμερα είναι το ματς της Σριουσμπερι-Μκ Ντονς...Λόγο της έδρας της την περσινή σεζόν κατάφερε να μείνει στη κατηγορία...Πολύ καλό το κλίμα για την γηπεδούχο ομάδα αν και δεν έκανε αρκετές μεταγραφές λόγο οικονομικών προβλημάτων...Η φιλοξενούμενη ομάδα δεν τα πήγε καλά πέρσι αλλά είναι αρκετά ανεβασμένη φέτος και αήττητη στα φιλικά της...Στόχος της φιλοξενούμενης φέτος είναι η είσοδος στα πλέι οφ...Για αυτό και σε αυτό το ματς φίλοι μου θα καταλήξω στο overaki με απόδοση 2.00goalbet...

 Μπέρμιγχαμ-Γουότφορντ     over   1.95 goalbet
  Νοτινχαμ-Χαντερσφιλντ     over    2.05 goalbet
  Σριουσμπερι-Μκ Ντονς       over   2.00 goalbet