Από 18/03/14 μεταφερθήκαμε στο profitesbet.blogspot.gr!!Σας περιμένουμε όλους στο νέο μας blog με στόχο να γίνει το καθημερινό στοιχηματικό σας στέκι. Stay tuned.....!!


powered by Agones.gr - Stoixima

Ακουμπάμε μόνο εκεί που αξίζει...!

   Καλησπέρα φίλοι μου.Δεν έπαιξα τίποτα Τρίτη και Τετάρτη,έκανα ένα μίνι διάλειμμα για να ηρεμήσει λογάκι το μυαλό και είπα σήμερα να μπω και πάλι στη μάχη για να ζεστάνω λίγο την μηχανή ενόψει σαββατοκύριακου.


   Η αλήθεια είναι πως αν έπαιζα την Τρίτη και την Τετάρτη οι πιθανότητες να πήγαινα ταμείο ήταν ελάχιστες.Τα αποτελέσματα δεν ευνόησαν τους παίχτες που παίζουν με το ίδιο σκεπτικό με μένα.Στην Αγγλία δεν είχαμε εκπλήξεις τόσο την Τρίτη όσο και την Τετάρτη.Πραγματικά είχα αρκετά χρόνια να δω τα πιο πολλά φαβορί να περάσουν στην επόμενη φάση και μάλιστα άνετα.

   Την Κυριακή όσοι ακολούθησαν τις προτάσεις μου πήγαν ταμείο και μάλιστα έβγαλαν και καλό κέρδος.Εγώ είδα το ταμείο μου να ανεβαίνει και άλλο δίνοντας μου πλέον την δυνατότητα να παίζω με κέρδη για τουλάχιστον 3 φορές.Ευχή μου είναι να ανέβουμε και άλλο τόσο σε μονάδες όσο και με ευρωπουλάκια στην τσέπη μας.

   Όταν άρχισα να κοιτάζω τα σημερινά παιχνίδια,στην πρώτη μου ανάγνωση δεν μπόρεσα να ξεχωρίσω ούτε ένα σημείο.Κάποια σημεία μου άρεσαν αλλά η απόδοση δεν ήταν ικανή να με πείσει πως πρέπει να παίξω.Προς το μεσημερακι που άρχισαν να αλλάζουν οι αποδόσεις,τρία παιχνίδια μου χτύπησαν στο μάτι.Εννοώ βέβαια λόγω των αποδόσεων τους.Πάμε λοιπόν να σας τα πω...

   Το πρώτο παιχνίδι είναι το διπλό της Σουονσι μέσα στην Ρουμανία με την Πετρολουλ.Στο πρώτο παιχνίδι η Σουονσι κέρδισε με 5-1 κάνοντας επίδειξη δύναμης.Τώρα μια εβδομάδα αργότερα βλέπω το διπλό να πληρώνει 2.21 και σκέφτομαι πως όσες αλλαγές και να κάνει ο τεχνικός της Σουονσι δεν παύει να είναι δυο ταχύτητες καλύτερη ομάδα από τους Ρουμάνους

   Δεύτερο παιχνίδι για σήμερα είναι το διπλό της Ουντινεζε στην έδρα της Λιμπερετς.Στο πρώτο ματς οι Ιταλοί έχασαν 3-1 μέσα στην έδρα τους χάνοντας πολλές ευκαιρίες και έχοντας μάλιστα και τρία δοκάρια.Από την άλλη η Λιμπερετς κατάφερε να μετατρέψει όλες σχεδόν τις ευκαιρίες σε γκολ.Δύσκολο το έργο των Ιταλών να ανατρέψουν το σκορ του πρώτου αγώνα αλλά σαν ομάδα σίγουρα είναι καλύτερη.Πιστεύω πως αξίζει να πάρουμε το ρίσκο σε αποδόσεις του 2.21

   Το τρίτο παιχνίδι για σήμερα είναι το διπλό της Ζουλτε Βαρ. μέσα στην Κύπρο με αντίπαλο το Αποελ.Ξέρω πως την προηγουμένη εβδομάδα η Ζουλτε μου στέρησε ένα καλό ταμείο αλλά ακόμα και έτσι πιστεύω πως έχει καλύτερη ομάδα από τους Κύπριους.Βλέπω πως όλη σχεδόν η πιάτσα έχει πέσει με τα μούτρα στον άσσο του Αποελ που πληρώνει 1.80 και αναρωτιέμαι γιατί το κάνουν αυτό...Αν πλήρωνε ο άσσος 2.30-2.40 τότε και εγώ θα ήμουν μαζί τους αλλά όχι όμως και 1.80,συγνώμη αλλά το θεωρώ μέγα λάθος.Αντίθετα το διπλό πληρώνει 4.35 και το θεωρώ παικτικη ευκαιρία.Θα το τιμήσω γιατί στο στοίχημα πρέπει να αφήνουμε έξω το συναίσθημα και θα ευχηθώ καλή επιτυχία στους φίλους μας τους Κύπριους.

   Αυτά τα τρία θα παίξω σήμερα με χαλαρό ποντάρισμα.Θα παίξω σε δυάδα την Σουονσι και την Ουντινεζε και σε μονό αποδεκτό την Ζουλτε Βαρεγκεμ.Καλή επιτυχία σε όσους παίξουν...Νέα στήλη το Σάββατο...!

ΑΡΧΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ: 10.000 μονάδες.
Κέρδη από 25/8:   346 μονάδες
Νέο υπόλοιπο:10.377 μονάδες 
ΔυάδαΣουονσι 2 (2.21), Ουντινεζε 2 (2.21),με 50 μονάδες
Μονό : Ζουλτε Βαρ. 2 (4.35), με 50 μονάδες
Ανοιχτά μπετ: 100 μονάδες
Νέο υπόλοιπο: 10.277 μονάδες

Αν έχετε απορίες για το ταμείο διαβάστε εδώ   http://leobet1x2.blogspot.gr/2013/08/blog-post_8984.html

 Οι αποδόσεις είναι από την Goalbet