Από 18/03/14 μεταφερθήκαμε στο profitesbet.blogspot.gr!!Σας περιμένουμε όλους στο νέο μας blog με στόχο να γίνει το καθημερινό στοιχηματικό σας στέκι. Stay tuned.....!!


powered by Agones.gr - Stoixima

3,2,1......GO!

Καλημερα φίλοι μου! Έφτασε λοιπόν η ώρα της εκκίνησης της στοιχηματικη χρονιάς 2013-2014.Μετά από 2 μήνες περίπου ξεκούραση ήρθε η ώρα να ξεκινήσει και πάλι η μάχη με τον μπουκ.Μια μάχη που εύχομαι να μας βρει νικητές.Τι να προσέχετε σας το έγραψα και χθες,απλα σήμερα θα σας πω πως πρέπει να έχετε υπομονή.Η μάχη με τους μπουκ θα κρατήσει 10 μήνες και κάτι,αρα έχουμε πάρα πολύ καιρό μπροστά μας.Εγώ θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να σας βοηθήσω όσο μπορώ...

Πάμε τώρα στο κουπόνι!Μετά από καιρό το κουπόνι μας είναι γεμάτο,γεγονός που οφείλεται στην επανέναρξη αρκετών πρωταθλημάτων.Στα πλεονεκτήματα μου είναι η επανέναρξη των πρωταθλημάτων της Αγγλίας.Όπως θα καταλάβετε και στο μέλλον η Αγγλία θα είναι το 50-60% του παιχνιδιού μου.Ίσως είναι το δυσκολότερο πρωτάθλημα στον κόσμο,αλλά τι να κάνω?Μου αρέσουν τα δύσκολα....εδώ υπάρχουν πάντα στοιχηματικες ευκαιρίες.Στις πρώτες 2-3 αγωνιστικές προτείνω να μην ανοιχτούμε πολύ,τουλάχιστον μέχρι να δούμε κάποια πραγματάκια από τις ομάδες.Αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα παίξουμε,απλά θα είμαστε λίγο συγκρατημένοι.
Στην Αγγλία λοιπόν έχω τσεκάρει κάποια σωστά φαβορί.Αυτά ειναι η Μιλγουολ(1.91) που παίζει με το πρώτο φαβορί για υποβιβασμό(δυστυχώς και μια απο τις αγαπημένες μου ομάδες)Γεοβιλ,η Κροουλι(2,06) που παίζει με την προβληματική και φέτος Κοβεντρι,η ΜΚ Ντονς(2,30) που παίζει με την Σριουσμπερι.Σε λίγο μεγαλύτερες αποδόσεις έχω σημειώσει την Τσεστερφιλντ(2,61) που παίζει στην έδρα της Μπερι και την Πλιμουθ (3.52) που παίζει στην έδρα της Σαουθεντ.Επίσης οβερ έχω σημειώσει τα παιχνίδια Μπερμιγχαμ-Γουοτφορντ,Νοτιγχαμ-Χαντερσφιλντ,Καρλαιλ-Λειτον Οριεντ και Τορκι-Γουιμπλεντον.Εκτός Αγγλίας έχω σημειώσει την Ινβερνες(1.96),την Βασιλεια(2.12) και τηνΒολσμπουργκ(1.81).Στο σύνολο δηλαδή 12 παιχνίδια.Από αυτά κάποια πρέπει να σβηστούν γιατί είναι πολλά για πρεμιέρα αφού τα στοιχειά που έχουμε στα χέρια μας είναι ελάχιστα.
Θα σβήσω την Βασιλεια γιατί έπαιζε προχθές ευρωπαϊκό παιχνίδι και επίσης δεν θα παίξει ο ηγέτης Στοκερ,την Βολσμπουργκ γιατι με φοβιζει η συμπαγής άμυνα της Καρλσρουης και την Τσεστερφιλντ γιατί η Μπερι αποτελεί ενα μεγάλο ερωτηματικό φέτος καθώς έχει κάνει πολλές αλλαγές στο ροστερ.
Θα παίξω σε μονό το διπλό της Πλιμουθ,θα παίξω σε δυάδα τον άσσο της Κροουλι και το διπλό της ΜΚ Ντονς.Τα υπόλοιπα 6 παιχνίδια θα τα κάνω δυο συστήματα 2-3(Trixie) ώστε αν πιάσω 2 να πάρω κάτι παραπάνω απο τα λεφτά μου.Στο πρώτο σύστημα θα βάλω τα οβερ των Μπερμιγχαμ,Νοτιγχαμ και Τορκι,ενώ στο δεύτερο τους άσσους των Μιλγουολ και Ινβερνες καθώς και το οβερ στο ματς Καρλαιλ-Λειτον Οριεντ.

 ΑΡΧΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ: 10.000 μονάδες.
 Δυάδα:Κροουλι 1- ΜΚ Ντονς 2 (4.74), με 65 μονάδες
 Μονό :Πλίμουθ 2 (3.52), με 85 μονάδες
 Trixie:Μπερμιγχαμ over(1.95), Νοτιγχαμ over(2.05), Τορκι over(2.00),με 20 μονάδες την κάθε δυάδα και 15 μονάδες την τριάδα, Σύνολο 75 μονάδες
 Trixie:Μιλγουολ 1 (1.91), Ινβερνες 1 (1.96), Καρλαιλ over(1.95),με 20 μονάδες την κάθε δυάδα και 15 μονάδες την τριάδα, Συνολο 75 μονάδες
 Ανοιχτά μπετ: 300 μονάδες
 Νέο υπόλοιπο: 9.700 μονάδες

Αυτά για σήμερα...ένα να περάσει από τα 4,παίρνουμε τα λεφτά μας πίσω και κάτι ψιλά ακόμα.Ότι άλλο προκύψει θα είναι καλοδεχούμενο...ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

 Αν έχετε απορίες για το ταμείο διαβάστε εδώ   http://leobet1x2.blogspot.gr/2013/08/blog-post_8984.html