Από 18/03/14 μεταφερθήκαμε στο profitesbet.blogspot.gr!!Σας περιμένουμε όλους στο νέο μας blog με στόχο να γίνει το καθημερινό στοιχηματικό σας στέκι. Stay tuned.....!!


powered by Agones.gr - Stoixima

Βόλτα στην Ιρλανδία!!

Καλημέρα φίλοι μου! Θα μπορούσε να είναι και καλύτερη η μέρα μας αν μας έκανε το χατήρι χτες η ΖΙΛΙΝΑ να πετύχει άλλο ένα τέρμα...για να πάμε ταμείο μιας και η ΙΝΤΕΡ ΜΠΑΚΟΥ τα κατάφερε όπως είχαμε προβλέψει. Δεν πειράζει συνεχίζουμε γιατί όπως έχουμε τονίσει βρισκόμαστε σε περίοδο προετοιμασίας... Τα καλά ξεκινούν απο 1η Αυγούστου!!! Ας πάμε στο ιδιαίτερα φτωχό σημερινό κουπόνι. Για σήμερα έχω διαλέξει ένα και μοναδικό παιχνιδάκι.
ΣΕΝΤ ΠΑΤΡΙΚΣ- ΚΟΡΚ. Δεν θα κάνω ιδιαίτερη ανάλυση για αυτό το ματς γιατί θα στηριχτώ στην προιστορία και στην προσωπική μου προαίσθηση....Ποικίλα τα αποτελέσματα της ΣΕΝΤ ΠΑΤΡΙΚΣ στα 6 τελευταία παιχνίδια. Μετρά 3 νίκες 2 ήττες και μια ισοπαλία! Με λίγα λόγια τα έχει φέρει όλα!! Από την άλλη δεν μπορώ να χαρακτηρίσω την ΚΟΡΚ ως και την πιο σταθερή ομάδα. Τα αποτελέσματα όμως στα 3 τελευταία παιχνίδια της μου δίνουν την εντύπωση ότι μπορεί να κάνει τη ζημιά. Εγώ θα το ρισκάρω!!                         Διπλό λοιπόν(2) και GOALBET Στο 8.06!!!
ΣΕΝΤ ΠΑΤΡΙΚΣ- ΚΟΡΚ           ( 2 )                   8.06 ( GOALBET )